کد خبر: ۸۹۶۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳ 07 September 2020

 

 
 
 
     
 
«از مردن خسته شدم» تماشای روایت رنج‌ها/ نمایش آثار «فرشید داوودی»
شهر ساحلی انزلی میزبان آثار کولاژ «فرشید داوودی» از ۱۴ شهریور تا ۱۲ مهر ماه در چوم گالری است.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر انزلی، آثار کولاژ «فرشید داوودی» در نمایشگاهی با عنوان «از مردن خسته شدم» در چوم گالری به معرض نمایش گذاشته شده است.

داوودی سال ۱۳۵۷ در تهران چشم به جهان گشوده است. وی دانش آموخته کارشناسی نقاشی از دانشگاه سوره تهران و کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه هنر اصفهان است.

فرشید داوودی

این هنرمند در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تکنیک آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه اظهار کرد: می‌توان گفت تکنیک به کار رفته در خلق این آثار، کولاژ است و با استفاده از برش‌هایی از روزنامه که فشرده شده شکل گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۱ اثر در نمایشگاه «از مردن خسته شدم» به نمایش درآمده، یادآور شد: عنوان این نمایشگاه نشان از تنش و رنجی دارد که مردم خاورمیانه از اتفاقات گوناگونی که در این منطقه رخ می‌دهد، متحمل می‌شوند. حکایت این رخدادها در رسانه‌ها همه روزه انعکاس می‌یابد و من در این آثار تلاش کردم با مقاطعی از اخبار و گزارش‌های مندرج در روزنامه‌ها، راوی حجم تنش‌هایی باشم که مردم با آن دست به گریبان هستند.

داوودی پیش از این سه نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و آثارش در نمایشگاه‌های گروهی متعددی در داخل و خارج از کشور حضور داشته‌اند. و اما هم اکنون شهر ساحلی انزلی میزبان چهارمین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است.

کسب رتبه اول دومین نمایشگاه سالانه دانشگاه هنر اصفهان، برگزیده هشتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر، تقدیر شده از ششمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر و برگزیده نمایشگاه سالانه ملی نقاشی اصفهان از جمله موفقیت‌هایی است که در پیشینه فعالیت‌های هنری او درج شده است.

«از مردن خسته شدم» تماشای روایت رنج‌ها/ نمایش آثار «فرشید داوودی»

نمایشگاه «از مردن خسته شدم» از ۱۴ شهریور تا ۱۱ مهر دایر است و علاقمندان می‌توانند همه روزه به غیر از روزهای شنبه، ساعت ۱۶ تا ۲۱ از آثار فرشید داوودی در چوم گالری به نشانیِ بندرانزلی- خیابان آیت الله طالقانی- کوچه کافی- پلاک ۶۶ دیدن کنند.

گفتنی است در بازدید از این نمایشگاه استفاده از ماسک به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی الزامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار