محسن دارابی در گفتگو با تابناک:
رییس سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه گفت:تمهیدات لازم برای تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال در سایت ایران‌خودرو کرمانشاه اندیشیده شده است.
کد خبر: ۹۰۶۴۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۵ 05 October 2020

تمهیدات لازم برای تولید ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در سال در سایت ایران‌خودرو کرمانشاه

محسن دارابی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:طرح احداث سایت ایران‌خودرو کرمانشاه از عمده مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه بود که در دولت تدبیر و امید افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: درحال حاضر روزانه صد و هفتاد و پنج دستگاه در این سایت مونتاژ و به بازار عرضه می شود.

رییس سازمان صنعت معدن تجارت استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: کلیه تمهیدات لازم برای تحقق ظرفیت تولید صد هزار دستگاه در سال اندیشه شده‌است و با توجه به نیاز بازار و قابلیت های زیادی که این سایت دارد بزودی شاهد ایجاد واحدهای تولید بدنه و رنگ‌آمیزی خواهیم شد، که با ایجاد چرخه تولید این واحد صنعتی می‌توان ارزش افزوده و در نتیجه اشتغال زیادی را ایجاد نمود.

وی گفت:قرار شد معافیت مالیاتی واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی صحنه ازجمله ایران‌خودرو کرمانشاه از 7 سال به 13 سال افزایش یابد که در این خصوص مکاتبات و پیگیری‌های متعددی از سوی اداره‌کل امور مالیاتی و نیز از طریق نماینده مردم دشهرستان های صحنه، هرسین و کنگاور در مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار