راز قتل مرد جواني كه در حدود سه ماه قبل در شهر مامونيه شهرستان زرنديه به قتل رسيده بود،‌ در تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس و دستگيري عاملان اين قتل برملا شد.
کد خبر: ۹۲۱۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰ 06 December 2020



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ "روح الدين يوسفوند" فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه در اين باره گفت: در روزهاي پاياني تابستان امسال گزارشي از كشف جسد فردي در اطراف شهر مامونيه به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰اعلام شد و بلافاصله تيم هاي انتظامي در محل حاضر شدند.
وي افزود: از همان دقايق اوليه اعلام اين قتل، تحقيقاتي تخصصي در اين زمینه در دستور كار پليس قرار گرفت و بلافاصله كارآگاهان پليس آگاهي، بازجويي هاي تخصصي خود را از آشنايان و بستگان مقتول آغاز كردند.
اين مقام انتظامي ادامه داد: سرانجام با بهره گيري از روش هاي علمي و تخصصي، سرنخ هايي از دست داشتن يكي از بستگان مقتول در اين قتل به دست آمد و كارآگاهان پليس دريافتند كه اين قتل با همدستي همسر مقتول انجام شده است.
سرهنگ يوسفوند گفت: با دستگيري همسر مقتول و با توجه به اسناد و مدارك به دست آمده در مراحل رسيدگي به اين پرونده و طي بازجويي هاي انجام شده ، مشخص شد كه اين قتل به دليل برخي مشكلات خانوادگي و با طرح نقشه قبلي و همدستي دو مرد ديگر انجام شده است.
فرمانده انتظامي شهرستان زرنديه ادامه داد:‌ دو متهم ديگر اين پرونده نيز در عمليات هايي جداگانه دستگير و هر سه نفر با تكميل تحقيقات پليس براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار