مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه گفت: باتوجه به شیوع کرونا و حمایت از کسب و کارهای تعاونی، آموزش و توانمندسازی سه هزار تعاونی استان در فضای مجازی در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۲۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲ 09 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حسن عزیزی استفاده از فضای مجازی در شرایط شیوع بحران ویروس کرونا را یکی از خردمندانه‌ترین رویکردها در راستای کمک به پایایی و مانایی کسب و کارهای تعاونی و کمک به افزایش سهم و نقش آنها در توسعه اقتصادی و اجتماعی در سال جهش تولید دانست.

وی با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در این زمینه، گفت: «پروژه یکشنبه‌ها و چهارشنبه‌های آموزشی تعاون» یکی از برنامه‌ها است که از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با هم افزایی جهاد دانشگاهی با رویکرد توانمندسازی تعاونگران، مدیران و کارشناسان حوزه تعاون در شرایط کرونایی حاکم بر جامعه در حال اجرا است.

عزیری افزود: تاکنون پنج وبینار آموزشی کاملا تکنیکال و کاربردی از مجموع ۲۴ وبینار طراحی شده، برگزار شده است.

این مقام مسوول اضافه کرد: تعاونگران استان می‌توانند در روزهای یکشنبه و چهارشنبه با مراجعه به سایت http://edgdsb.ir/course/tavoni در این وبینارها میزان آگاهی و اطلاعات تعاونی خود را برای حضوری موثرتر در جامعه افزایش دهند.

عزیزی با بیان اینکه بیش از سه هزار تعاونی در استان کرمانشاه فعال است، افزود: این تعداد تعاونی ۴۶ هزار فرصت شغلی ایجاد کرده و بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار عضو دارد.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه در پایان با اشاره به شرایط کنونی بحران کرونا و رعایت محدودیت ها از مدیران تعاونی ها خواست برای بهره مندی بیشتر از ظرفیت‌ها و فراگیر آموزش در بستر فضای مجازی در این وبینارها شرکت کنند.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار