معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: برگزاری رخداد‌های ملی و بین‌المللی در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه ورزش می‌تواند به رونق و تقویت گردشگری را در استان کمک کند.
کد خبر: ۹۲۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹ 13 September 2015
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان گفت: برگزاری رخداد‌های ملی و بین‌المللی در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه ورزش می‌تواند به رونق و تقویت گردشگری را در استان کمک کند.

به گزارش تسنیم؛ محمدابراهیم الهی‌تباردر جمع خبرنگاران، برگزاری هفتمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه پیام‌ نور کشور را رخداد مبارکی در استان دانست و اظهار داشت: امسال استان همدان افتخار میزبانی و برگزاری المپیاد فرهنگی ورزشی دختران دانشگاه پیام نور با حضور یک‌هزار و ۵۰۰ دانشجو از ۳۰ استان کشور را دارد.

وی گفت: در کشور فرصت‌های بسیاری برای به نمایش گذاشتن توانایی‌های جوانان در عرصه‌های مختلف فراهم می‌شود که برگزاری المپیاد ورزشی یکی از این عرصه‌هاست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان افزود: برگزاری این المپیاد فرصتی برای ارائه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر در یک فضای مناسب است.

وی گفت: توسعه ورزش همگانی طلب می‌کند در ادامه آن ورزش حرفه‌ای و قهرمانی را هم دنبال کنیم که توجه به این امر می‌تواند در توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی نیز موثر باشد.

الهی‌تبار افزود: یکی از وظایف مجموعه دولت ایجاد ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه است که برگزاری هر یک از این برنامه‌ها می‌تواند این مهم را رقم بزند.

وی با تقدیر از مجموعه دانشگاه پیام نور کشور و استان و همه عوامل کمک‌کننده به میزبانی و برگزاری این برنامه خوب و فرهنگی ورزشی گفت: هماهنگی‌ها در سطح استان با محوریت استانداری انجام شد و سبب شد این رخداد مهم در استان شکل بگیرد که دختران دانشجو در استان حضور یابند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مهم در استان همدان بحث گردشگری و رشد و توسعه این مهم است.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که می‌تواند به رونق و تقویت گردشگری را در استان کمک کند برگزاری رخداد‌های ملی و بین‌المللی در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه ورزش است.

الهی‌تبار با بیان اینکه دانشجویان حاضر در این برنامه می‌توانند مبلغان خوبی برای فرهنگ و تمدن استان باشند، افزود: امیدواریم در این میزبانی خاطرات خوب و ماندگاری را برای دانشجویان و میهمانان استان رقم بزنیم و این عزیزان در آینده سفرهای بعدی را به استان داشته باشند.

وی در پایان از قبول میزبانی دانشگاه پیام نور در برگزاری این المپیاد تقدیر کرد و گفت: دانشگاه سعی بر برگزاری میزبانی شایسته در این برنامه دارد و امیدواریم در پایان نامی خوش از استان در برگزاری این المپیاد رقم زده شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار