هوشنگ بازوند:
استاندار کرمانشاه از احتمال آغاز پیک چهارم کرونا و لزوم توجه به پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: بهمن ماه یوم الله است خصوصا که در بهمن ۹۹ شاهد سقوط ترامپ بودیم.
کد خبر: ۹۳۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۷ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، صبح امروز آیین نواختن زنگ انقلاب در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در هنرستان صنایع شیمیایی با حضور استاندار، مدیر کل آمزش و پرورش و مسئولین استانی برگزار شد، در این مراسم هوشنگ بازوند با تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد دانش آموزان شهید و جنگ تحمیلی، اظهار داشت: بهمن ماه یوم الله است و ماه ارزشمندی برای نظام محسوب می‌شود، امسال نیز در بهمن ٩٩ شاهد سقوط ترامپ بودیم.


وی تاکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی را باید جدی بگیریم چرا که شرایط سخت و نگران کننده است، در کرمانشاه آمار بیماران سرپایی مجددا افزایش یافته و احتمال اینکه در اسفند ماه درگیر پیک شدید و موج چهارم شویم بسیار زیاد است، مراقب باشیم که سال نو برای برخی خانواده‌ها سال عزا و غم نشود.


استاندار کرمانشاه در خصوص مدارس و حضور دانش آموزان خاطر نشان کرد: ورود دانش آموزان اختیاری است و بهتر است از شبکه شاد استفاده کنند چرا که این ویروس جهش یافته همه را گرفتار می‌کند.


بازوند در ادامه پیرو سخنان مدیر کل آموزش و پرورش سوالاتی برای دانش آموزان مطرح کرد و موضوع مسابقه را دو ویژگی که در گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و همچنین در وصیت نامه شهید سلیمانی مشترک با گام دوم انقلاب است، مطرح کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار