معاون سیاسی استانداری تهران:
تابناک تهران - سید شهاب الدین چاوشی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران صبح امروز در بین مسئولین سیاسی و انتظامی شهرستان ملارد و در مراسم تودیع و معارفه فرمانداران سابق و جدید این شهرستان ا تاكيد بر لزوم عمل به مر قانون گفت:‌ وقتي مي گوييم نبايد در انتخابات شبهه ايجاد شود به اين معناست كه بايد از گذشته درس بگيريم و جلوي رفتارهايي كه در گذشته موجب بي اعتنايي به راي مردم شد بگيريم.
کد خبر: ۹۵۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 15 September 2015
معاون سياسي و اجتماعي استانداري تهران گفت:‌ آنها كه به دنبال تفكيك دولت از نظام هستند به بيراهه مي روند زيرا نظام جمهوري اسلامي با دولت خود معنا مي يابد.

به گزارش تابناک تهران، سيدشهاب الدين چاوشي، معاون سياسي و اجتماعي استاندار تهران در مراسم معارفه سرپرست جديد فرمانداري ملارد با اشاره به اينكه برخي از عناصر كم ظرفيت در مقابل خدمات نظام رفتارهاي نامناسب سياسي نشان مي دهند گفت:‌ امام صادق (ع) مي‌فرمايند: هل الایمان الا الحب و البغض ؟ آيا دين جز عشق و نفرت است؟ اين جمله نشان مي‌دهد كه محبت و دشمني فقط براي خدا باشد.

وي افزود:‌ امروز جامعه ما متكثر از عقايد سياسي متفاوتي است كه گاهي اصلاح طلب را با فتنه گر و يا اصولگرايي را با متحجر برابر مي دانند در حاليكه بي دين،بي دين است بدون توجه به مشي اطلاح طلبي و اصولگرايي اش.

چاوشي گفت:‌ اگر اصولگرايي دينداري است، ما اصولگراتر از همه هستيم و اينكه بخواهيم اصولگرايي را مصادره كنيم و آن را چماق عليه ديگران كنيم درست نيست.

معاون سياسي استاندار تهران با اشاره به اصل ولايت فقيه به عنوان يك نظريه اساسي در قانون و اساس اسلام گفت:‌ اين مقوله قابل مصادره براي گروه خاصي نيست به نحوي كه نه اصولگرايان مي توانند چنين ادعا كنند كه ما تابع ولايت فقيه هستيم و لاغير، و نه اطلاح طلبان.

وي ادامه داد:‌ هيچ جرياني حق مصادره اصلي ترين اصول نظام را به نفع خود ندارد و همه ما بايد در مقابل اطاعت از ولي فقيه يكسان باشيم.

چاوشي با اشاره به اينكه پذيرش مسئوليت در نظام برمبناي دين و اعتقادات ما است گفت:‌ممكن است عده اي انتفاعي از پذيرش مسئوليت داشته باشند اما از نظر قوانين ديني براي كسب فضيلت در اين سمت ها قرار داريم.

معاون استاندار اظهار داشت:‌ هم اصولگرايان عزيز هستند و هم اصلاح طلبان و معتدلان و  هيچكس حق ندارد مخالفان سياسي خود را با عنوان فتنه‌گر كنار بزند.

وي با بيان اينكه در سال 88 هويت و اعتبار جمهوري اسلامي ضربه خورد گفت: ريشه شكل گيري فتنه قابل بررسي است و رفتارهاي سياسي ما موجب مي شود در ذهن مردم شبهه ايجاد شود. هركس بايد سهم خود را در خرابكاري ها بپذيرد نه اينكه يك گروه، يك جريان سياسي را متهم كند.

چاوشي گفت:‌ آنها كه به دنبال تفكيك دولت از نظام هستند به بيراهه مي روند زيرا نظام جمهوري اسلامي با دولت خود معنا مي يابد.

وي با اشاره به اينكه مقام معظم رهبري در سخنانشان به اصولگراي اصلاح طلب تاكيد داشتند گفت:‌ كدام مسلماني هست كه اصول اعتقادي اسلام را بپذيرد اما به اصلاح اعتقادي نداشته باشد؟

به گفته چاوشي، قدرت سياسي براي خدمت به جامعه است و اسباب تحقق قدرت سياسي بايد مهيا باشد و اسباب رسيدن به قدرت سياسي يعني نفي همه رفتارهاي غيراخلاقي.

وي ادامه داد:‌حق نداريم به خاطر دينداري حيثيت مخالفان خود را خدشه دار كنيم و در يك محكمه صالح بايد اثبات شده باشد كه فلاني مجرم است .

چاوشي با اشاره به اينكه جمهوري اسلامي به راي مردم پابرجاست گفت:‌ نظام ما در دنيا ابهت دارد و اينكه به خاطر دعواهاي سياسي  بخواهيم زحمات و خدمات دولت را كه كار تاريخي و بزرگي انجام داده ناديده بگيريم به ضرر نظام جمهوري اسلامي است.

وي با تاكيد بر لزوم عمل به مر قانون گفت:‌ وقتي مي گوييم نبايد در انتخابات شبهه ايجاد شود به اين معناست كه بايد از گذشته درس بگيريم و جلوي رفتارهايي كه در گذشته موجب بي اعتنايي به راي مردم شد بگيريم.

وي با بيان اينكه نگذاريم افرادي عليه نظام موج ايجاد كنند گفت: فرصت طلبي در كمين جامعه است.

به گفته چاوشي؛ دولت مجري منويات مقام معظم رهبري و اسلام ناب است و اخلاق مداري اساس حركت دولت تدبير و اميد است و آنها كه دل در گرو اين نظام دارند بر اساس قانون عمل مي كنند.

معاون سياسي و اجتماعي استاندار در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به معارفه سرپرست جديد فرمانداري ملارد گفت:‌ آقاي كرمي فردي موفق و پرتلاش هستند كه قرار شد از توانمندي هاي وي در حوزه اقتصادي استانداري  بهره گرفته شود.

وي افزود:‌از خصوصيات مهم دوران  فرمانداري آقاي كرمي در ملارد اين بود كه شهرستان ملارد شناخته شد و در معرفي ملارد به خوبي عمل كردند.

وي ادامه داد:‌ آقاي خطيبي با سابقه ارزشمند خود به عنوان سرپرست فرمانداري ملارد معرفي مي شوند. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار