رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: پانصد مرکز عرضه مستقیم میوه شب عید در استان تهران از روز شنبه 23 اسفند فعال می شود.
کد خبر: ۹۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۲ 03 March 2015
سید محمد موسوی با اشاره به اینکه تاکنون 3700 تن پرتقال از سردخانه های مازندران و جیرفت به استان تهران حمل شده است ، افزود: روزانه 300 تا 500 تن پرتقال وارد استان تهران می شود که برای عرضه مستقیم و تأمین میوه شب عید شهروندان تهرانی به مراکز توزیع ارسال می کنیم.
وی گفت : 1500 تن سیب در سردخانه های استان تهران آماده ارسال به مراکز توزیع است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران افزود: امسال حدود 2 برابر سال گذشته در استان تهران میوه توزیع خواهد شد.
موسوی گفت: با هماهنگی اتاق اصناف کشور و سازمان مرکزی تعاون روستایی، نظارت دقیق تری بر توزیع و قیمت گذاری در مراکز عرضه میوه خواهد شد.
وی افزود: قیمت میوه بر اساس کیفیت آن تحت نظارت و کنترل ستاد تنظیم بازار تعیین خواهد شد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: قیمت سیب و پرتقال پس از تأیید ستاد تنظیم بازار به مراکز توزیع ابلاغ می شود.
موسوی افزود: در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران یک گروه کارشناسی بر چگونگی بسته بندی، تفکیک و روند عرضه سیب و پرتقال تا مراکز توزیع نظارت کامل دارد.
وی گفت: نظارت بر قیمت سیب و پرتقال بر عهده ستاد تنظیم بازار است و قیمت این محصولات
در مبادی ورودی مراکز عرضه نصب می شود و به اطلاع مصرف کنندگان می رسد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران تأکید کرد: عرضه میوه شب عید یک هفته پیش از آغاز سال نو آغاز می شود و تا هر زمان که نیاز باشد این مراکز فعال خواهد بود.
موسوی افزود: ناظران سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بر چگونگی نگهداری صحیح میوه ها در مراکز توزیع و عرضه نظارت دارند تا از افزایش ضایعات جلوگیری شود.
وی از مردم خواست برای مصرف بهینه و رعایت الگوی مصرف میوه را به اندازه مورد نیاز خریداری کنند تا از خراب شدن میوه جلوگیری شود.
به گزارش واحد مرکزی خبر رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: برای تسهیل در خرید شهروندان تعداد مراکز عرضه در مقایسه با سال گذشته بیش از دو برابر افزایش یافته است و در شهر تهران 25 میدان میوه و تره بار شهرداری، 150 مغازه تحت پوشش اتحادیه میوه و سبزی و شهرستان های استان نیز در 20 نقطه میوه عرضه می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار