فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از دستگیری سه توزیع کننده مواد مخدر و کشف ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع گراس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۶۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۸ 26 May 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ جهان دیماز با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط افرادی به هویت های معلوم در یکی از خیابان‌های شهر دهدشت که اقدام به خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در بین جوانان می‌ کند بلافاصله پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: ماموران با شناسایی محل و اطمینان از وجود مواد مخدر در مکان مورد نظر ضمن هماهنگی با مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شدند که پس از تفتیش و بازرسی مقدار ۶۰۰ گرم مواد مخدر از نوع گراس به همراه چهار دستگاه ترازوی توزین مواد و یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به شماره پلاک معلوم که اقدام به توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان می کرد توقیف و به همراه متهمین به یگان دلالت داده شدند. 

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس،  فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به دستگیری سه سوداگر مرگ خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار