فرماندار جدید لنده در چندین مرحله از جلسات حضوری خود خطاب به اعضای شورا و شهردار تذکر داده بود که این ورودی زیبنده ی شهری که اولین مرکز شهرنشینی در استان است نیست..
کد خبر: ۹۶۷۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۴۹ 28 May 2021

اولین خواسته ی فرماندار لنده و پیگیریهای که تا کنون نتیجه نداد..!

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ با انتصاب تورج رزمجو به عنوان فرماندار شهرستان لنده در روزهای ابتدایی، جلسات اداری و بازدید های میدانی که داشتند، ایشان به شدت از وضعیت نابسامان ورودی شهر لنده گلایه داشت.

فرماندار جدید لنده در چندین مرحله از جلسات حضوری خود خطاب به اعضای شورا و شهردار تذکر داده بود که این ورودی زیبنده ی شهری که اولین مرکز شهرنشینی در استان است نیست.

فرماندار رزمجو حتی به جلسات حضوری بسنده نکرد و در روزهای ابتدایی حضورش به اتفاق شهردار و برخی از اعضای شورای پنجم از ورودی این شهر بازدید و آنجا نیز خواست تا به نازیبایی ها در ورودی لنده پایان داده شود که اتفاقا سایر مدیران اعلام همکاری داشتند.

اکنون قریب به ۴ ماه از این موضوع و پیگیری های فرماندار لنده میگذرد و با اینکه در بازدید های میدانی و جلسات، شهردار و اعضای شورا این نقد فرماندار را تایید میکردند امّا هیچ اقدامی صورت نگرفت..!

اگر چه اختلافات بسیار در مجموعه ی شورا و شهرداری در این مدت ۴ سال اجازه نداد که شاهد یک شورای موفق باشیم، در این مورد با توجه به تاکید فرماندار و اینکه این موضوع یک خواست عمومی است، انتظار میرفت مدیریت شهری دست همکاری می دادند که متاسفانه اینجا نیز همه مطالبه گری ها جواب نداد.

با این تفاسیر میتوان گفت که خواست، توصیه ها وتذکرات فرماندار نیز کارساز نبود و ایشان و مردم لنده باید منتظر شورا و شهردار جدید باشند.

اولین خواسته ی فرماندار لنده و پیگیریهای که تا کنون نتیجه نداد..!

اولین خواسته ی فرماندار لنده و پیگیریهای که تا کنون نتیجه نداد..!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار