معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر کرمانشاه از اجرایی شدن طرح ملی سفیران حمایت‌های امدادی و بشر دوستانه (سحاب) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵ 31 May 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، به نقل از ایرنا،رضا بابایی روز یکشنبه در آیین رونمایی از طرح ملی سحاب که در محوطه تاریخی طاقبستان با حضور جمعی از مسوولین برگزار شد، افزود: طرح ملی سحاب با حضور تیم‌های ۲ نفره با دوچرخه یا پیاده پیش‌بینی شده که در گذشته تنها در ایام نوروز اجرایی می‌شد اما از فروردین امسال در اماکن تاریخی و مناسبت‌های خاص هم اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: پس از این مراسم جلسات مختلفی با ادارات خواهیم داشت تا این طرح را به صورت فراگیر در سطح استان اجرایی کنیم.

بابایی، «جوان سالم، جهان سالم» و «همه جا برای همه» را شعار این طرح عنوان کرد و افزود: سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در راستای رسالت بشردوستانه و در حمایت از سلامت و زندگی انسان‌ها با رویکرد دسترسی فراگیر به افرادی که نیاز به خدمات امدادی دارند این طرح را اجرایی کرده است.

طرح ملی «سحاب» هلال احمر در کرمانشاه اجرایی شد

وی تاکید کرد: جوانان بشردوست هلال احمر عرصه جدید از خدمت در راستای پیشگیری، ایمنی و سلامت برای مردم را رقم خواهند زد.
بابایی به پیشگام بودن اعضای این جمعیت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و یادآور شد: با فعال شدن این طرح، حمایت‌های امدادی و بشردوستانه نیز گسترش خواهد یافت.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح و با اقداماتی که توسط جوانان صورت می‌گیرد، حوادث را به کمترین سطح خودش کاهش دهیم.
به گزارش ایرنا، بیش از ۱۰ هزار کرمانشاهی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند که در رشته‌های تخصصی و به صورت داوطلبانه با این سازمان همکاری داشته و مشغول فعالیت هستند.



 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار