مسوول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه حضور حداکثری همراه با آگاهی را رمز پیروزی در انتخابات دانست و گفت : دشمنان بر شرکت‌ نکردن مردم در انتخابات تاکید دارند وای بارها شاهد شکست آنها در این عرصه بوده‌ایم.
کد خبر: ۹۶۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷ 02 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام «شمس‌الله جلیلیان» روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد افزود: رهبر انقلاب می‌فرماید روز انتخابات شب لیله القدر است که نشان از اهمیت جایگاه انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی اظهار داشت: امنیت و مشارکت در انتخابات بسیار مهم است و باید بدانیم که انتخابات عرصه بصیرت است و مردم با لبیک به فرامین مقام معظم رهبری مشارکت بالایی رقم خواهند زد.

وی دو معیار صداقت و امانتداری را برای کاندیداهای ریاست جمهوری مهم ارزیابی کرد و یادآور شد :کاندیداها باید در شعارهای انتخاباتی صداقت و امانتداری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین جلیلیان رمز و راز موفقیت حاج قاسم را ولایت مداری دانست و گفت: رمز این عزت و فتوحات صورت گرفته و سربلندی حاج قاسم این است که نگاه این بزرگان به ولایت فقیه بود.

وی اضافه کرد: مردم در سایه ولایت و رهبری داعیانه امام خمینی (ره) عزت یافتند چرا که ایشان غبارها از چهره دین زدود.

وی در ادامه با اشاره به دیدگاه آیت الله مطهری درباره امام خمینی ره ادامه داد: امام انسانی هدفدار، راسخ و خداشناس و شخصیت ایشان را تبلور واقعی استکبار ستیزی دانست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار