رییس پلیس راهنمایی و رانندگی انتظامی استان ایلام گفت:برخی از رانندگان همزمان با شروع تبلیغات میدانی نامزدا‌های شورای شهر و ریاست جمهوری مبادرت به الصاق تصاویر کاندید‌های مورد نظر خود می‌کنند که از نظر قانون چنین رفتاری تخلف محسوب شده و جریمه به آن تعلق می‌گیرد.
کد خبر: ۹۷۱۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 15 June 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ کهزادی اظهار داشت:برخی از رانندگان همزمان با شروع تبلیغات میدانی نامزدا‌های شورای شهر و ریاست جمهوری مبادرت به الصاق تصاویر کاندید‌های مورد نظر خود می‌کنند که از نظر قانون چنین رفتاری تخلف محسوب شده و جریمه به آن تعلق می‌گیرد.

 برابر ماده ۲۰۷ آیین نامه راهنمایی و رانندگی نصب هر نوع علائم و الصاق یا نصب یا نقش هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه‌ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسیله نقلیه به منظور تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان ایلام تصریح کرد: برابر جدول تخلفات کد ۲۰۶۹ نصب هر گونه علایم یا الصاق هر نوع نوشته، آگاهی و تصاویر به بدنه خارجی وسایل نقلیه و قسمت درونی وسایل نقلیه عمومی مسافربری بدون داشتن مجوز لازم در مراکز استان‌ها مبلغ ۳ و ۶ هزار ریال جریمه پیش بینی شده است که پلیس موظف است با متخلفان برخورد کند./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار