مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان: با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برنامه ملی (مهربانی می‌خواهد) در استان همدان اجرا می‌گردد.
کد خبر: ۹۷۵۱۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۶ 30 June 2021

علی سنجربیگی گفت: با عنایت به اهداف انسان‌دوستانه جمعیت هلال‌احمر و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر برنامه ملی (مهربانی می‌خواهد) بر پایه جلب مشارکت خیرین و گروه‌های عضو این جمعیت، در شعب استان همدان به اجرا درمی‌آید.

به‌گزارش تابناک همدان،  مدیرعامل این جمعیت با اشاره به این‌که طرح (مهربانی می‌خواهد) را سازمان جوانان به‌منظور ترویج فرهنگ نیکوکاری به‌ویژه بین کودکان، نوجوانان و جوانان طراحی نموده‌است، خاطرنشان کرد: افزایش حمایت از دانش‌آموزان محروم با بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی شرکت و ترویج فرهنگ نیکوکاری در بین اعضای داوطلب و جوان از دیگر اهداف این طرح می‌باشد که به همت داوطلبان جوان عضو سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور به اجرا درمی‌آید.

وی با تاکید براینکه این طرح با رعایت شئونات و حفظ کرامت افراد: جامعه هدف صورت می‌گیرد، گفت: در اجرای این طرح اولویت با مدارس مناطق محروم است که ابتدا نیاز‌های احصا شده با توجه به اهداف طرح اولویت‌بندی می‌شود و میزان و نوع خدمت دریافتی متناسب با نیاز افراد بررسی و خدمات مذکور فقط به افرادی ارائه می‌شود که تحت پوشش سازمان‌های حمایتی نباشند.

سنجر بگی خاطرنشان کرد: جهت انجام ارزیابی پایانی و سنجش میزان مشارکت اعضا و مشخص بودن بهره‌وران، این طرح طبق زمان‌بندی اجرا می‌شود و براساس شاخص‌های تعیین‌شده ارزیابی خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار