مدیر منطقه یک شهرداری همدان خبر از اتمام پروژه پوشش سقف تالار همایش‌های بین المللی و قرآنی داد.
کد خبر: ۹۷۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷ 19 July 2021
مدیر منطقه یک شهرداری همدان خبر از اتمام پروژه پوشش سقف تالار همایش‌های بین المللی و قرآنی داد.

به گزارش تابناک همدان، مسعود صابری دهبان با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در اجرای همایش‌های های بزرگ در شهر همدان بسیار به چشم می‌آید عدم وجود سالن همایشی مناسب است عنوان کرد: با توجه به مطالعات و برآورد‌هایی که بر روی تالار همایش‌های بین المللی و قرآنی صورت پذیرفت بنا شد تا گنبد اصلی این تالار که ارتفاعی ۶۵ متری دارد به عنوان یک المان شهری باقی بماند و در زیر این گنبد بافت میانی فضاکاری با ارتفاع ۱۵ متر احداث شود.

دهبانی صابر گفت: بافت میانی این تالار از نوع خرپای فضا کار است که در گنبد اصلی نیز به کار رفته است و جنس پوششی آن کلزیپ می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه پوشش سقف این تالار طی مراحل مختلفی صورت پذیرفت عنوان کرد: در ابتدا پوشش گالوانیزه به صورت کامل برروی سقف میانی صورت پذیرفت سپس با استفاده از لایه‌های رطوبت گیر و پشم سنگ عملیات عایق کاری آن به طور کامل اجرا گردید و در نهایت نیز با استفاده از پوشش آلومینیومی شاهد مسقف شدن کامل این تالار شدیم.

دهبانی صابر گفت: اعتباری که برای این پروژه در بودجه شهرداری منطقه یک لحاظ گردید برابر ۱۱۰ میلیارد ریال است و هم اکنون نیز برآورد‌های لازم جهت طراحی دکوراسیون و تاسیسات داخلی این سالن همایش در حال انجام است تا در کمترین زمان ممکن شاهد تکمیل و تجهیز آن باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار