در نخستین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مقدس قم پس از برگزاری آئین تحلیف اعضا در فرمانداری قم، رییس و اعضای هیأت رییسه شورای اسلامی شهر قم برای نخستین سال فعالیت این دوره از شورا، با رای اعضا انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۸۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶ 05 August 2021

به گزارش تابناک قم، مراسم تحلیف اعضای جدید شورای شهر قم، صبح امروز پنج شنبه چهاردهم مردادماه با حضور فرماندار قم و اعضای ششمین دوره از شورای اسلامی شهر قم برگزار شد. این مراسم از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح در فرمانداری قم آغاز شد و منتخبین ششمین دوره شورای شهر قم در این نشست سوگند یاد کردند.

همچنین در این مراسم پس از تحلیف اعضا، انتخابات هیئت رئیسه برای نخستین سال فعالیت این دوره از شورا برگزار و حسین اسلامی با کسب ۸ رای از ۱۳ رای به عنوان رئیس انتخاب شد. حسن مالکی نژاد نامزد دیگر این سمت ۵ رای کسب کرد.

در ادامه این جلسه محمود مسگری با کسب ۷ رای به عنوان نائب رئیس و خانم نرجس نیازمند و ماشاالله سعادتمند به ترتیب با ۸ و ۷ رای به عنوان منشی اول و منشی دوم انتخاب شدند.

محسن محرری نیز با کسب ۸ رای به عنوان سخنگوی شورای ششم انتخاب و مصطفی مولایی دیگر کاندید این سمت موفق به دریافت ۵ رای شد.

در این آیین سید حسن حسینی به عنوان رییس و محمدرضا سعادتی بعنوان نایب رییس اول و محمدتقی محمدی کاشانی به عنوان منشی شورای اسلامی شهر قنوات انتخاب شدند.

در شورای اسلامی شهر سلفچگان نیز حسن شریفی به عنوان رییس و علی اصغر حاج مهدی به عنوان نایب رییس و علی رضا حاج مهدی به عنوان منشی ششمین دوره شورای اسلامی شهر سلفچگان منتخب شدند.

همچنین آیین تحلیف اعضای شورای اسلامی دستجرد نیز به دلیل عدم حضور منتخبین در آیین تحلیف به روز دیگری موکول شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار