فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۳۶۹ هزار قلم کالای قاچاق به ارزش ۱۱۰ میلیارد ریال و دستگیری ۲۹ قاچاقچی در غرب تهران، گفت: در اجرای طرح امنیت محله‌محور، ۶۲ کلاهبردار حرفه‌ای بازداشت و ۱۴ باند بزرگ سرقت منهدم شد.
کد خبر: ۹۸۵۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱ 11 August 2021

به گزارش «تابناک تهران» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کیوان ظهیری"  فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به اجرای طرح امنیت محله محور در شهرستان های غرب استان تهران، اظهارکرد: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش ها و اقدامات تخصصی ماموران انتظامی غرب استان تهران با اجرای ۲۲۵ فقره حکم قضائی، ۴۰۰ سارق و مالخر دستگیر که ۷۵ درصد از آنان دارای سوابق متعدد سرقت بودند.

وی افزود: کشف بیش از ۶۰ فقره انواع کلاهبرداری و دستگیری ۶۲ کلاهبردار حرفه‌ای از سطح ۶ شهرستان غرب استان تهران از دیگر اقدامات مهم پلیس غرب استان تهران بود.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف ۹۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه، تصریح کرد: در این مدت ۱۴ باند بزرگ سرقت، توسط ماموران پلیس آگاهی کشف و منهدم شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۱۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق، بیان داشت: در این خصوص ۳۶۹ هزار قلم کالای قاچاق کشف و ۲۹ قاچاقچی نیز دستگیر، به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۴ نفر از سوداگران مرگ نیز دستگیر شدند.

سردار ظهیری در پایان از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و دستگیری مجرمان و سارقان قدردانی کرد و گفت: انتظار این است که این روند همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار