مدیرعامل هلال‌احمر همدان خبر داد: ارائه خدمات دارویی از سوی داروخانه هلال‌احمر در ایام تعطیلات ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۸۷۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۲ 18 August 2021
مدیرعامل هلال‌احمر همدان خبر داد: ارائه خدمات دارویی از سوی داروخانه هلال‌احمر در ایام تعطیلات ادامه خواهد داشت.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان: مدیرعامل هلال‌احمر همدان گفت: با هدف تسریع در فرآیند تأمین دارو‌های موردنیاز بیماران، داروخانه هلال‌احمر در ایام تعطیلات پیش‌رو آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان با اشاره به بار مضاعف وارد شده به کادر درمانی برای برون‌رفت از پیک پنجم شیوع کرونا، به خدمتی تازه از سوی این جمعیت اشاره کرد.


علی سنجربگی در همین زمینه به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان در پذیرش بیماران اشاره کرد و افزود: پس از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی این جمعیت در محوطه بیمارستان بعثت، پس از هماهنگی لازم با دانشگاه علوم پزشکی برا‌ی تسریع در فرآیند تأمین وتوزیع داروی بیماران علی‌الخصوص بیماران کرونایی وارد عمل شدیم.

سنجربگی در همین زمینه از صدور بخشنامه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر کشور برای ارائه خدمت از سوی داروخانه‌های هلال‌احمر در ایام تعطیلات پیش‌رو خبر داد و افزود: پیرو این بخشنامه، داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان همدان به نشانی خیابان جهان‌نما، در ایام تاسوعا و عاشورا و جمعه از ساعت ۷و نیم صبح تا ساعت۲۲ باز است.

وی با بیان اینکه با تأمین اقلام دارویی و توزیع از طریق داروخانه هلال احمر، این داروخانه میتواند باری از دوش پرسنل داروخانه‌های شبانه‌روزی همدان بردارد، اظهار کرد: با همکاری اعضای داوطلب واحد جوانان، تدابیر لازم برای رعایت فاصله گذاری در میان مراجعه‌کنندگان به این داروخانه اندیشیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار