در جریان بازدید مدیرعامل آبفا کردستان از پروژه‌های آبفا مریوان عنوان شد؛
مهندس علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کردستان در جریان سفر به شهرستان مریوان در روز چهارشنبه سوم شهریورماه در بازدید از تصفیه خانه آب مریوان بر ضرورت تسریع در بهره برداری از تصفیه خانه آب این شهر و چاه شماره ۵۲ مریوان با هدف تامین کامل و کافی نیاز آبی این شهر، تاکید نمود.
کد خبر: ۹۸۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۵ 26 August 2021
به گزارش تابناک کردستان، علیرضا تخت شاهی در این بازدید با اشاره به تکلیف آبفا برای خدمات رسانی هرچه بیشتر و بهتر به شهروندان خاطرنشان کرد: قطعا با بهره برداری از تصفیه خانه آب این شهر می‌توان این مهم را عملیاتی کرد.
مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: با توجه به اینکه نیاز آبی مریوان در حال حاضر از چند حلقه چاه تامین می‌گردد ضروریست چاه جدید شماره ۵۲ نیز هرجه سریعتر وارد مدار گردد.
مهندس تخت شاهی با اشاره به راه اندازی و آغاز به کار یک چاه دیگر طی هفته جاری در شهر مریوان گفت:
در راستای افزایش فشار شبکه توزیع و کاهش میزان قطعی‌های چندساعته در محلات زون شمالی شهر، عملیات حفر و تجهیز و راه اندازی چاه جدید در دشت بیلو با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال و با دبی ۲۰ لیتر برثانیه از محل منابع داخلی شرکت طی روز‌های گذشته اجرا شد.
وی افزود: با بهره برداری از این چاه و افزایش  میزان تولید معادل ۲۰ لیتر بر ثانیه و در نهایت افزایش حجم ذخیره مخازن زون شمال، مشکل قطعی آب و افت فشار در محلات فوق تا حدود زیادی مرتفع شد.
مهندس تخت شاهی همچنین در بازدید از مجتمع آبرسانی بیلو دستورات لازم برای ارتقای خدمات رسانی در حوزه آب در این منطقه را صادر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار