سید اسماعیل نصرالهی نخبه معلول ساروی به همراه پدرش در حادثه گاز گرفتگی درویلای شخصی در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.
کد خبر: ۱۱۶۵۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۳ 03 May 2024

به گزارش تابناک مازندران ، در حادثه ای تاسف‌بار سید اسماعیل نصرالهی نخبه کنکور انسانی و پدرش بر اثر مسمومیت گاز مونوکسید کربن جان باختند.

 

جان باختن تلخ نخبه ساروی کنکور  
جان باختن تلخ نخبه ساروی کنکور  

 

بر اساس این گزارش ، زکریا اشکپور مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مازندران اظهار داشت: 

 

جان باختن تلخ نخبه ساروی کنکور  

در ساعت ۱۱ امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، خبر گازگرفتگی حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اعلام و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد داده شد که بلافاصله بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

در این حادثه دکتر سید احمد نصرالهی جراح دندانپزشک و پرسنل بیمارستان امام ساری به همراه فرزندش سیداسماعیل نصرالهی نخبه و رتبه برتر کنکور سال گذشته رشته علوم انسانی بر اثر نشت گاز در ویلای شخصی خود در روستای پاجی و میانای ساری دار فانی را وداع گفتند.

این مسئول تصریح کرد: همسر دکتر نصرالهی نیز به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود ولی با انجام لوله‌گذاری در نای نیاز به انتقال به مرکز درمانی داشت که به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار