استاندار خراسان شمالی تاکید کرد:
محمدرضا حسین‌نژاد در دیدار با فرمانده پدافند هوایی شهرآباد بر ضرورت تقویت این مجموعه با هدف توسعه اقتصادی و کمک به معیشت مردم استان تاکید کرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ 05 January 2022

 

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین نژاد در این دیدار گفت: پایگاه هوایی شهر آباد برای پروازها و فرودهای اضطراری می تواند مورد استفاده باشد و همچنین از این پایگاه می توان در بحث گمرک مانند صادرات محصولات کشاورزی استان به سایر نقاط بهره مند شد.

 

حسین نژاد افزود: با هدف تقویت و توسعه پایگاه هوایی شهرآباد باید بررسی شود در سهم اعتبارات استان از سطح ملی کمک به این پایگاه لحاظ شده است.

 

وی گفت: با هدف ایجاد امنیت پایدار دولت باید با ایجاد مشوق های مختلف، توزیع عادلانه امکانات و توجه بیشتر به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته از مهاجرت افراد به کلان شهرها جلوگیری کند.

 

حسین نژاد با قدردانی از نگاه و رویکرد اقتصادی فرمانده پدافند هوایی شهرآباد افزود: استان برای توسعه این پایگاه به لحاظ امکانات و اعتبارات آمادگی دارد و از سطح ملی هم پیگیر موضوعات خواهد بود.

 

بر اساس این گزارش در ابتدای این دیدار فرمانده پدافند هوایی شهرآباد به ارائه گزارش عملکرد پایگاه و پتانسیل آن در توسعه اقتصادی استان پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار