با حضور مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد
با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و مدیران شهرستانی و افراد تحت پوشش کمیته امداد مرکز نیکوکاری شهدای گمنام افتتاح شد.
کد خبر: ۱۰۲۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ 07 February 2022


تابناک کهگیلویه و بویراحمد،امروز با حضور مدیر کل کمیته امداد استان و مدیران شهرستانی و افراد تحت پوشش کمیته امداد مرکز نیکوکاری شهدای گمنام افتتاح شد.
مدیر کل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه فجر گفت: به مناسبت دهه فجر مرکز نیکوکاری شهدای گمنام گچساران به نمایندگی از ۶مرکز نیکوکاری در سطح استان افتتاح و آماده خدمت گذاری به افراد تحت پوشش کمیته امداد می باشد.
قباد مبشری هدف از راه اندازی این مراکز را واگذاری امورات خیر و کارهای نیک و نیکوکاری به نیازمندان دانست و افزود: افتتاح این مراکز ها به معتمدین محل ،خیرین و کسانی که خودشان عاشقانه و دلسوزانه به نیازمندان و کمیته امداد کمک می کنند که در راستای اهداف بویژه کمک های معیشتی،توانمند سازی خانواده ها به ویژه اقشار جوان در خانواده ها می باشد.
وی اظهار داشت : امیدواریم با راه اندازی این مراکز شاهد اعتماد بیشتر مردم و خیرین به نهاد کمیته امداد باشیم و در راستای کمک به نیازمندان مشارکت های بیشتری از مردم جذب کنیم.
مبشری راه اندازی این مراکز ها را رویکرد جدید کمیته امداد عنوان کرد و افزود:از ابتدا تا کنون۶۰مرکز نیکوکاری در سطح استان راه اندازی که ۳۰میلیارد تومان ارزش خدمات کالا و مشارکت های بوده که این مراکز توانسته جذب و در قالب جهزیه،شهریه دانشجویی،درمان ،لوازم ضروری بسیاری از نیازمندان و افراد تحت و غیر تحت پوشش را اهدا کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار