معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی گفت: موکب آرمان حسین به همت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در کربلا میزبان دانشجویان سراسر کشور بود؛ موکبی که به یاد شهید آرمان علی وردی برپا شد و به بیش از 2 هزار دانشجو خدمت‌رسانی کرد.
کد خبر: ۱۱۲۵۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱ 09 September 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز سیداحیا سیدی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها، با اشاره به فعالیت موکب «آرمان حسین (ع)» در نزدیکی بین الحرمین، اظهارکرد: ۴۰ نفر از دانشجویان و همکاران به عنوان خادم به این موکب اعزام شدند.

وی با بیان اینکه فعالیت این موکب از ۳ شهریور تا ۱۵ شهریور به دانشجویان علوم پزشکی سراسر کشور خدمت رسانی داشت، گفت: از طریق سامانه‌های معرفی شده تمامی شب‌ها توسط دانشگاه‌های علوم پزشکی رزرو شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی افزود: شبانه حدود ۲۰۰ دانشجو (۱۵۰ خانم و ۵۰ آقا) از ۲۰ دانشگاه در موکب اسکان یافته‌اند.

سیدی عنوان کرد: در مجموع به بیش از ۲ هزار دانشجو خدمات‌رسانی شد، همچنین پذیرایی ۵۰۰ پرس صبحانه، نهار و شام در هر وعده برای سایر فراهم شد که کار طبخ و توزیع توسط خادمان موکب انجام می‌شد.

وی با اشاره به اینکه اقدامات تنها به اسکان و پذیرایی معطوف نبود، بلکه فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای نیز تدارک دیده شده بود، گفت: همچنین خدمات اولیه درمانی توسط پزشکان و پرستاران حاضر در موکب به دانشجویان ارائه شد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار