ریس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طی ۶ ماهه سال گذشته ۱۸ میلیون و ۲۶۸ هزار و ۶۲ خودرو در جاده‌های استان تردد کردند که این میزان در مدت مشابه امسال با افزایش پنج درصدی به ۱۹ میلیون و ۱۳۱ هزار و ۷۰ خودرو رسید.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴ 23 September 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد محمدی افزود: طی مدت یاد شده آزادراه‌های زنجان- قزوین و زنجان - تبریز بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد:در شهریور امسال نیز سه میلیون و ۸۰۳ هزار و ۳۰۵ خودرو و در مدت مشابه سال قبل، سه میلیون و ۲۹۲ هزار و ۴۴۷ خودرو از جاده‌های استان تردد کردند که افزایش ۱۵.۵ درصدی را در سال جاری نشان می‌دهد.

این مسوول اظهار داشت: جاده‌های برون شهری استان طی شهریور امسال به ویژه در دهه پایانی صفر، تردد بسیار بالایی داشت و از حجم ترافیک بیشتری نسبت به سایر مسیر‌ها برخوردار بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به رانندگان توصیه کرد: در رانندگی با شتاب و خستگی تردد نکنند تا از وقوع حوادث بعدی جلوگیری شود.

براساس اعلام راهداری ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه ترددشمار در مسیر‌های ارتباطی استان زنجان فعال بوده و این مسیر‌ها به ۲۰ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور مجهز است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه، بزرگراه و راه‌های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار