استاندار خراسان‌شمالی گفت: دشمن که خود را در توطئه‌های گذشته ناکام می‌بیند با استفاده از دسیسه‌های مختلف تلاش می‌کند تا انقلاب را از مسیر خود منحرف کند.
کد خبر: ۱۱۲۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱ 29 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی، اظهار کرد: امروز که دشمن خود را در توطئه‌های گذشته ناکام می‌بیند با استفاده از دسیسه‌های مختلف تلاش می‌کند تا مردم و انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند.

وی با بیان اینکه در دوران نظام شاهنشاهی قدرت‌های سلطه به دنبال بهره کشی از کشور تحت سلطه‌ی ما بودند، گفت: در آن زمان کشور‌های غربی با هر تدبیر و دسیسه‌ای رضاشاه را سر کار آوردند و به او القاء کردند که برای پیشرفت کشور باید ارزش‌های دینی و فرهنگی را از مردم بگیرند، اما موفق نشدند.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: بعد از رفتن رضاشاه، فرزندش محمدرضا شاه می‌خواست نقاط قوت یک کشور که ارزش‌های دینی، حجاب، عفاف و خانواده است را از مردم بگیرد.

وی با بیان اینکه وقتی نقاط قوت یک کشور را از بین ببرند در ادامه، عزم ملت را به راحتی خواهند گرفت، اظهارداشت: زمانی که ارزش‌های یک ملت گرفته شود، دشمنان به راحتی بر یک ملت مسلط می‌شوند و آن کشور را به استعمار خود در می‌آورند.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در زمان ستم شاهی تبعیض طبقاتی بی داد می‌کرد و تمام منابع و ذخایر کشور را یک قشر خاص به غارت می‌بردند، افزود: علاوه براین دشمن به دنبال تغییر خط رسمی کشور بود تا مردم به نسخ قدیم دسترسی نداشته باشند و نسل جدید با یک خط و فکر جدید که مربوط به قدرت‌های سلطه بود، رشد کنند.

حسین نژاد گفت: امام راحل (ره) با یادآوری ارزش‌ها و عزت دینی و در نهایت با رهنمود‌های ایشان انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ به پیروزی رسید.

وی تصریح کرد: این پیروزی برای قدرت‌های سلطه غیرقابل تحمل بود که در ابتدا با ترور‌ها و دسیسه‌ها و در ادامه با تحمیل و درگیر کردن ملت با جنگ نابرابر که در آن تمام قدرت‌ها و کشور‌های غرب و شرق برای حمله به کشور ما متحد شدند و به مقابله برخاستند.

استاندار خراسان شمالی گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر رهنمود‌های امام راحل (ره) و با تکیه بر قرآن و وحدت و با تشکیل ارتش ۲۰ میلیونی توانست در برابر این جنگ بایستد و پیروزمندانه یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندهد.

حسین نژاد افزود: اکنون همین دسیسه را که در زمان قبل دنبال کردند این بار با جنگ نرم و در قالب رسانه‌های معاند و شعار زن، زندگی آزادی و به صورت مدرن می‌خواهند اجرا کنند.

وی بر تحکیم بنیان خانواده با تکیه بر ارزش‌های دینی تاکید کرد و اظهارداشت: کشوری که بنیان خانواده در آن بی ثبات باشد و عزت و اقتدار دینی نداشته باشد نسبت به سرنوشت خود بی تفاوت می‌شود.

وی افزود: برای داشتن کشوری قوی و با اقتدار که اکنون با عنایت خداوند متعال و در سایه مقام معظم رهبری کشور در عرصه جهانی به عنوان یک ابرقدرت اسلامی قد علم کرده است، باید مواظب باشیم تا با شعار‌های به ظاهر مدرن که دارای باطن کثیف هستند از مسیر انقلاب اسلامی منحرف نشویم.

استاندار با بیان اینکه با حضور در مزار شهدا با آرمان‌های شهدا و امام پیمان می‌بندیم که ادامه دهنده راه آنان باشیم، اظهارداشت: همچنان به عنوان یک کشور مقتدر مسیری را طی خواهیم کرد که موجبات رشد دینی، اخلاقی و فرهنگی را فراهم کند و بستر ساز ظهور حجت باشد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار