رییس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: بخشداری‌های جدید نیاز به کمک‌های بیشتری دارند لذا کمک به تامین حداقلی زیرساخت‌ها فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۲۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 04 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، عصر امروز حسن ناهیدی، رییس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی در جلسه ستاد انتخابات اظهارکرد: بخشداری‌های جدید نیاز به کمک‌های بیشتری دارند لذا کمک به تامین حداقلی زیرساخت‌ها فراهم شود.

وی گفت: ایفای نقش دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جهت ارتقای بخشداری‌ها انجام شود، چون این اقدامات مختص وزارت کشور نیست.

رییس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های اجرایی نقشی را در جهت تامین زیرساخت‌ها تعریف کنند، افزود: دستگاه‌های اجرایی نسبت به این ارتقا باید حساس باشند.

وی اظهار داشت: اتصال فیبر نوری در بخشداری‌ها ضروری است و عمده کار بر عهده شرکت مخابرات است ضمن آنکه عدم قطعی خطوط تلفن نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

ناهیدی در ارتباط با حوزه آموزش نیز گفت: انتظار از حوزه آموزش این است که ثبت اعضای معتمدین و هیات‌های اجرایی انتخابات و تعداد شعبات نیاز به آموزش دارد و نباید معطل برخی موارد بود.

این مقام مسئول بیان کرد: به تناسب پیشرفت انتخابات بر مبنای تقویم، آموزش‌ها هم همزمان باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه انتخابات یک اقدام مردمی است، افزود: دستگاه‌های اجرایی فقط مجری هستند بنابراین تلاش شده سی نفر به عنوان معتمدین انتخاب شوند که این افراد از تمام اقشار خواهند بود تا این افراد با انتخاب هشت نفر تشکیل هیات اجرایی دهند این سازوکار به اهمیت جایگاه نقش مردم تاکید دارد.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار