مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: طرح آبرسانی به سه روستای «حاجی سیران»، «چومالو» و «آق کند» در بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۱۳۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷ 08 October 2023

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا جزء‌قاسمی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران از آبرسانی به سه روستای بخش «قره‌پشتلو» خبر داد و اظهار کرد: برای اجرای این سه طرح در مجموع اعباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان افزود: با اجرای این طرح‌ها در مجموع جمعیتی افزون بر ۲ هزار نفر از خدمات تامین آب شرب سالم و پایدار برخوردار شدند.

وی گفت: طرح آبرسانی به روستای «حاجی سیران» شامل احداث خط انتقال به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و احداث یک رشته قنات به طول ۱۲۰ متر است.

جزء‌قاسمی بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای «جوره‌کندی» نیز با ۳ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال و احداث یک رشته قنات به طول ۷۰ متر بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آبفا استان زنجان گفت: آبرسانی به روستای «چومالو» در بخش «قره‌پشتلو» نیز با احداث ۲۰۰ متر شبکه توزیع آب به بهره‌برداری رسید.

وی یادآور شد: طرح‌های آبرسانی روستایی با شتاب هر چه بیشتر در دست اقدام بوده و تلاش می‌شود این طرح‌ها در اسرع وقت به بهره‌برداری برسند.

جزء‌قاسمی خاطرنشان کرد: آبرسانی به روستا‌های «مادآباد»، «دستجرده» و مجتمع «شهید سلیمانی» بخش «افشار» نیز در استان زنجان در حال اجرا است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار