معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی گفت: در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با حضور معاون آموزشی و جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه افتتاح شد.
کد خبر: ۱۱۳۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۴ 09 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، عصر امروز علی اسماعیلی، معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی اظهارکرد: در آستانه آغاز سال تحصیلی دانشجویان جدید الورود، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی با حضور معاون آموزشی و جمعی از دانشجویان و مسئولان دانشگاه افتتاح شد.

وی با بیان اینکه در مسیر حرکت به سمت دانشگاه‌های پیشرو، باید زیرساخت‌ها و تجهیزات به‌روزسانی شوند، گفت: با این هدف و پس از رایزنی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی راه‌اندازی و افتتاح شد تا با این اقدام زمینه ورود رشته‌های جدید و توسعه تحصیلات تکمیلی فراهم شود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان‌شمالی افزود: با توجه به برنامه‌های دانشگاه در حوزه آموزش و حرکت به سمت دانشگاه پیشرو، بایستی برخی ساختار‌ها از جمله چارت سازمانی دانشکده‌ها اصلاح شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه طبق سند توسعه و برنامه‌های دانشگاه باید حداقل ۳۰ درصد دانشجو‌های دانشگاه تحصیلات تکمیلی باشند، عنوان کرد: در راستای تحقق این مهم، در خصوص تحصیلات تکمیلی زمینه‌ها و بستر‌های آموزشی دانشگاه مورد بازبینی و توسعه قرار گرفته است.

وی مجازی‌سازی، بین‌المللی‌سازی، افزایش کیفیت آموزشی و هوشمندسازی را از اهم راهبرد‌های عملیاتی دانشگاه خواند و افزود: دغدغه‌های مقام معظم رهبری در این خصوص را مدنظر قرار داده‌ایم و متناسب با آن برنامه‌هایی نیز تدوین شده است که در طول سال اجرایی خواهد شد.

اسماعیلی از فارغ‌التحصیلی متخصصان اطفال برای نخستین بار از دانشگاه علوم‌پزشکی خبر داد و تصریح کرد: اولین سالی است که خروجی اطفال داشته‌ایم و تمام رزیدنت‌های دانشگاه در برد تخصصی شرکت و با کسب نمرات عالی قبول شده‌اند.

وی یادآوری کرد: با هم‌افزایی و هدف را بر رسیدن به جمع دانشگاه‌های پیشرو گذاشته شده و زمینه این اقدام در آموزش فراهم شده است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار