مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: شمار دوربین‌های نظارت تصویری در محورهای خراسان‌شمالی به ۳۳ دستگاه افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶ 16 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی اظهارکرد: شمار دوربین‌های نظارت تصویری در محور‌های خراسان‌شمالی به ۳۳ دستگاه افزایش یافت.

وی گفت: هم اکنون ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری در محور‌های خراسان‌شمالی فعال است که ۶ دستگاه دیگر به سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزوده می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: در هر یک از محور‌های بجنورد به آشخانه، بجنورد به اسفراین، آشخانه به شهرآباد، شیروان به زیارت، یک دستگاه دوربین نظارت تصویری و در محور بجنورد به شیروان ۲ دستگاه دوربین نظارت تصویری نصب خواهد شد.

وی هزینه ۶ دستگاه دوربین نظارتی را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برشمرد و تصریح کرد: همچنین ۱۵ دستگاه دوربین نظارت تصویری جدید، جایگزین دوربین‌های قدیمی می‌شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه دوربین‌های جدید نظارت تصویری در نقاط مهم از جمله گردنه‌ها، نقاط مه‌گیر و نقاط پرحادثه نصب می‌شود، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود ۳ سامانه ثبت تخلف سرعت نیز به سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل جاده‌ای استان افزوده شود.

وی خاطرنشان کرد: بیش از هزار دستگاه دوربین نظارت تصویری، ۲ هزار و ۲۴۲ دستگاه سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور و ۲ هزار و ۷۶۹ دستگاه تردد شمار در جاده‌های بین‌شهری کشور فعال است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار