مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: در هفته کتاب بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر با استفاده از طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی زنجان عضو شده‌اند که اکثریت آنان را گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۴۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۳ 28 November 2023

به گزارش تابناک زنجان، محمد رضاخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان از بازدید ۱۵ هزار دانش‌آموز از ۸۲ باب کتابخانه‌ روستایی و شهری خبر داد و اظهار داشت: این مهم در راستایی آشنایی بیشتر دانش‌آموزان کتاب و ترویج بیشتر فرهنگ کتاب‌خوانی صورت گرفته است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با اشاره به رویکرد جدید کتابخانه‌ها و استقبال دوستداران کتاب از این رویکرد گفت: در این بازدیدها دانش‌آموزان ضمن آشنایی با بخش‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی مانند بخش مرجع، زنجان‌شناسی، مخزن کتاب، کودک، نوجوان، مطالعه گروهی و… با خدمات نوین کتابخانه‌های عمومی نیز آشنا شدند.

وی افزود: همچنین در بازه زمانی هفته کتاب بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ نفر با استفاده از طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی عضو شده‌اند که اکثریت آنان را گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تصریح کرد: در حاشیه این بازدیدها، به منظور تشویق و ترغیب کودکان و نوجوانان به امر کتابخوانی، برنامه‌های فرهنگی متنوعی از قبیل قصه‌گویی، نمایشنامه‌خوانی، شاهنامه‌خوانی، معرفی کتاب، معرفی مشاهیر، ایستگاه نقاشی، مسابقه کتابخوانی، اوریگامی و کاردستی خلاق برای دانش‌آموزان برگزار شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار