استاندار خراسان شمالی گفت: برای احیای بیمارستان ارتش در بجنورد با فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو انجام شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶ 04 December 2023

به گزارش تابناک خراسا‌لی‌شمالی، به نقل از استانداری خراسان‌شمالی، محمدرضا حسین نژاد در خصوص دیدار با فرماندهان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: در این دیدار به اهمیت تداوم خدمات این بیمارستان در بجنورد اشاره و برای توسعه و احیای این بیمارستان که مصوبه سفر مقام معظم رهبری را نیز دارد مذاکره شد.

وی گفت: مقرر شد تا کاربری درمانی این بیمارستان حفظ و احیا شود و طی تفاهمی این بیمارستان در اختیار استان خراسان شمالی قرار گیرد.

استاندار خراسا‌لی‌شمالی افزود: همچنین مقرر سد در قبال آن، ارزش عرصه آن پس از تامین مالی در اختیار نیروی زمینی ارتش قرار گیرد.

بهزادفر رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز در این خصوص اظهار داشت: پس از ارزیابی، در اولین فرصت تفاهم نامه‌ای با نیروی زمینی ارتش منعقد شده و با استفاده از اعتبارات منابع دفتر مقام معظم رهبری برای احیای کاربری درمانی این بیمارستان اقدام خواهد شد.

وی ادامه داد: این که این بیمارستان پس از تحویل به استان و احیا در اختیار کدام سازمان و نهاد درمانی قرار گیرد، موضوعی است که استانداری خراسان شمالی در مرحله‌ی بعدی در خصوص آن تصمیم خواهد گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار