معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: طی سال‌های اخیر ۱۱۰ سالن سینما به ظرفیت کشور اضافه شده است و ۳۰ درصد سینماهای کشور تحت مدیریت حوزه هنری است.
کد خبر: ۱۱۴۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱ 06 December 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، عبدالحمید قره داغی، معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری انقلاب اسلامی در دیدار با محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی بیان اینکه از سال ۸۳ مقام معظم رهبری دستور دادند تا سینما‌های ذیل نهاد در اختیار حوزه هنری قرار بگیرد اظهار کرد: اقدامات خوبی برای این بخش انجام شده، ۱۰۰ سالن سینما در استان‌های مختلف داشتیم، اما از سال ۹۸ برنامه‌ریزی‍‌های در خصوص توسعه فضا‌های سینمایی با اجرای طرح تجمیع و توسعه انجام گرفت.

وی به ظرفیت مجتمع تجاری هماگ برای احداث چندین سینما اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این سالن‌های سینما در مرحله تجهیز است که امیدواریم با نگاه ویژه استاندار خراسان‌شمالی تا اوایل سال آینده افتتاح شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۱۱۰ سالن سینما نیز در این سال‌ها به ظرفیت سینما‌های کشور افزوده شده است، افزود: سی درصد مدیریت سینما‌های کشور به دست حوزه هنری کشور است و در ۲۴ استان کشور سینما فعال است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار