رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجانرود گفت: در ۸ ماهه گذشته یک دستگاه پل و آبروهای موجود در حوزه ابنیه فنی در زنجانرود تعمیر و مرمت و عملیات اجرایی ۲ پل دیگر با اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومان، دی ماه پایان می‌پذیرد.
کد خبر: ۱۱۴۳۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵ 12 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود ظهر امروز در بازدید از تعمیرات ابنیه فنی زنجانرود اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در محور‌های مواصلاتی زنجانرود یک دستگاه پل و آبرو‌های موجود تعمیر و مرمت شده است و عملیات اجرایی ۲ پل دیگر با اعتبار ۱.۵ میلیاردتومانی، دی‌ماه پایان می‌یابد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود در ادامه از تعمیرات ابنیه فنی پل بزرگ ۱۴ دهانه قزل‌اوزن خبر داد و افزود: بر اساس اولویت‌بندی تعمیرات ابنیه فنی پل‌ها بزرگ، احداث و بهسازی رادیه و برید پل قزل اوزن در حال انجام است.

وی گفت: یک میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای مرمت و بهسازی پل قزل‌اوزن تخصیص‌یافته است که عملیات اجرایی این طرح از آبان آغاز شده و تا پایان دی ماه خاتمه می‌یابد.

زارعی شناسایی، اصلاح و تعمیر پل‌ها و همچنین دیگر ابنیه فنی آسیب‌دیده در محور‌ها را وظیفه مهم اداره نگهداری ابنیه فنی در محور‌ها عنوان کرد و افزود که تمامی ابنیه‌های فنی این حوزه به تعداد یک هزار و ۳۰ دستگاه به‌صورت دقیق در سامانه RMS ثبت شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای زنجانرود افزود: پل محور ترانزیت زنجان_میانه واقع در تقاطع روستای سرچم نیز به‌زودی با اجرای رویه بتنی مسلح در پیش دال‌های ورودی و خروجی پل انجام خواهد شد تا معضل بزرگ فیتیله‌شدگی و موج‌زدگی که موجب نارضایتی کاربران و از طرفی کاهش ایمنی جاده شده بود را برطرف کند.

گفتنی است، علاوه بر لایروبی در دهانه پل‌ها و آبرو‌ها نسبت به جانمایی نیوجرسی و نصب گاردریل در آبروی محور گمش‌آباد به صورت امانی اقدام شده است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار