آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان در پیامی مشترک شهادت سید رضی موسوی سردار دلاور زنجانی را تبریک و تسلیت گفتند.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 26 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، در پی شهادت سردار سیدرضی از رزمندگان زنجانی دوران دفاع مقدس و یار همیشگی سردار حاج‌قاسم سلیمانی، آیت‌الله شیخ علی خاتمی نماینده محترم، ولی فقیه در استان و محسن افشارچی استاندار زنجان در پیامی مشترک شهادت این سردار دلاور استان زنجانی را تبریک و تسلیت گفتند.

در پیام مشترک امام‌جمعه و استاندار زنجان آمده است: بار دیگر دست خبیث‌ترین شیطان روزگار، آمریکای جنایت‌کار و رژیم اشغالگر صهیونیستی از آستین ناپاکش خارج شد و جنایتی دیگر را رقم زد و سردار دلاور زنجان «سیدرضی موسوی» را که یکی از فرماندهان جبهه مقاومت و ایثار و از مستشاران نظامی باسابقه سپاه در سوریه بود را به شهادت رساند.

در این پیام آمده است: امروز امنیت ملت بزرگ ایران مرهون جهاد خالصانه و صادقانه این سرداران بزرگ و هم‌رزمان آنهاست و بی‌شک، شهادت آن‌ها نه‌تن‌ها پایان راه نیست، بلکه آغازی دگربار و رویشی وصف‌ناپذیر در جبهه مقاومت است.

در پیام آیت‌الله خاتمی و افشارچی آمده است: شهادت این سردار دلاور اسلام را به محضر حضرت صاحب العصر و الزمان (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ملت بزرگ ایران، علی الخصوص هم استانی‌های عزیز زنجانی تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام می‌کنیم یقیناً جاری‌شدن خون پاک و مطهر این سرداران دلاور، نوید تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی مظلومان، نابودی اسرائیل و قطع دست آمریکای جنایتکار از منطقه است.

گفتنی است، سردار سرتیپ سید رضی موسوی در جریان حمله ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق به شهادت رسید.

سردار شهید سیدرضی موسوی مسئول پشتیبانی جبهه مقاومت سوریه از مستشاران نظامی باسابقه در سوریه و از همرزمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار