شهردار زنجان با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شده مراسم «رضی موسوی» هر چه باشکوه‌تر در زنجان برگزار شود، گفت: خادمین حسینیه برای برگزاری این مراسم آماده هستند.
کد خبر: ۱۱۴۵۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰ 27 December 2023

به گزارش تابناک زنجان، علیرضا فیروزفر، عصر امروز در ستاد گرامیداشت روز جهانی مقاومت و یادبود سردار شهید «رضی موسوی» که به ریاست ابوالفضل رفیعی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به زنجانی بودن شهید «رضی موسوی» اظهار کرد: «رضی موسوی» خادم افتخاری حسینیه اعظم بوده و در هر فرصتی در این مرکز حضور می‌یافتند.
رئیس هیئت‌امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به اینکه وی آخرین بار دو سال پیش میهمان حسینیه اعظم بودند، گفت: به همین مناسبت حسینیه اعظم تصمیم به برگزاری مراسم گرفت و در نهایت با هماهنگی خانواده شهید بزرگوار مراسم روز یکشنبه ۱۰ دی‌ماه از ساعت ۱۴ و ۳۰ تا ۱۶ و ۳۰ برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی شده این مراسم هر چه باشکوه‌تر برگزار شود، اضافه کرد: خادمین حسینیه برای برگزاری این مراسم آماده هستند.
فیروزفر با بیان اینکه همچنین معبر تازه تأسیس در مجاورت پادگان ارتش به نام شهید «سیدرضی» نام‌گذاری شده است، گفت: بنر این نام‌گذاری نصب شده است و به‌زودی تابلو آن نیز نصب خواهد شد.
شهردار زنجان با بیان اینکه هم‌زمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی تصویر این شهید در شهر نصب شده است، گفت: همچنین تبلیغ محیطی به مناسبت شهادت «سید رضی» نصب خواهد شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار