مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه بخشی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در زنجان، دهه‌فجر امسال به متقاضیان واگذار می‌شود، گفت: علاوه بر این تا پایان امسال تعداد زیادی از واحدهای مسکن ملی با تکمیل زیرساخت‌های آب، برق و گاز به متقاضیان واگذار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵ 10 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه در سفر دور دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان یک هزار و ۲۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در زنجان به بهره‌برداری رسید، اظهار کرد: تعدادی از واحدهای ثمین ۲ در قالب حمایتی در این سفر به متقاضیان واگذار شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با یادآوری اینکه در این سفر یک هزار و۲۱۳ واحد مسکونی خود مالکی و بخش خصوصی طرح نهضت ملی مسکن به بهره‌برداری رسید، ادامه داد: علاوه بر این با حضور رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی، ۷۷۰ واحد مسکونی نوسازی شده بافت فرسوده در بازآفرینی شهری ۴هزار واحد مسکن روستایی در استان زنجان به متقاضیان تحویل داده شد.
وی تصریح کرد: در مجموع هم‌زمان با سفر دوم رئیس‌جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان 7 هزار و ۱۸۳ واحد مسکونی در قالب‌های مختلف به متقاضیان واگذار شد.


محدودیت در تأمین زمین و صدور پروانه ساختمانی، عامل کندی پروژه‌ها
اسماعیلی، یادآور شد: این اداره‌کل با برنامه‌ریزی که انجام داده و باتوجه‌به شرایط پروژه‌ها بخش اعظمی از واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر زنجان را در سال آینده به متقاضیان واگذار می‌کند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه در شهر زنجان بیش از ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در دست‌ساخت است، ادامه داد: میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها بیش از ۶۰ درصد است.
وی با بیان اینکه محدودیت در تامین زمین و صدور پروانه ساختمانی در شهر زنجان باعث کندی انجام پروژه‌ها شد، خاطرنشان کرد: در شرق شهر زنجان ۷۳ هکتار زمین دولتی برای اجرای پروژه‌ها تامین شد ولی در غرب شهر زنجان ۱۳۰ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی خریداری شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار