سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در سوانح جاده‌ای ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ نفر از هموطنان مصدوم شده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹ 25 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، داود مهرگان، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: ندای امداد هلال‌احمر استان به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات امدادی به هموطنان است.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان به فعال بودن واحد امداد و نجات هلال‌احمر استان در شبانه‌روز گذشته اشاره کرد و گفت: در این مدت پنج حادثه مرتبط با دستورالعمل‌های سازمان امداد و نجات در زنجان ثبت شده که از این تعداد سه فقره تصادف در جاده‌ها بوده است.
وی با بیان اینکه در سوانح جاده‌ای ثبت شده در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ نفر از هموطنان مصدوم شده‌اند، تصریح کرد: ۹ مصدوم از این تعداد، توسط تیم‌های عملیاتی به مراکز درمانی منتقل و پنج نفر دیگر نیز توسط نجاتگران در صحنه حادثه مداوا شده‌اند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: تیم‌های عملیاتی هلال احمر به ۲۷ نفر از مصدومان حوادث امدادرسانی کردند.
وی گفت‌: امدادرسانی‌های هلال احمر در شبانه‌روز گذشته با فعالیت ۳۵ امدادگر انجام شده است.
به گفته مهرگان، در مدت بیان شده، ۱۴ دستگاه خودرو شامل آمبولانس و خودروی نجات به‌کارگیری شد.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در حوادث و سوانح بدون محدودیت زمانی برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار