فرماندار ابهر گفت: برای اجرای یک جشن باشکوه و همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند و علاوه بر این موضوع باید از ظرفیت مردم نیز در این برنامه‌ها استفاده شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱ 31 January 2024

به گزارش تابناک زنجان، احمد ذوالقدر، فرماندار ابهر با اشاره به در پیش رو بودن ایام‌الله دهه فجر و برگزاری مراسم‌های مختلف در این ایام عنوان کرد: با توجه به همین موضوع جلسات متعدد در شهرستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های این ایام برگزار می‌شود.

فرماندار ابهر با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های بزرگی که قرار است در شهرستان برگزار شود، برنامه جشن انقلاب است، متذکر شد: این برنامه با حضور اقشار مختلف مردم به میزبانی سالن نه دی شهرستان برگزار و به صورت مستقیم از شبکه اشراق پخش می‌شود.

ذوالقدر با اشاره به اینکه قبل از اجرای برنامه باید بررسی‌های لازم انجام و تمام نواقص برطرف شود، ادامه داد: باید از ظرفیت هنرمندان و قاریان قرآن نوجوان و جوان نیز در این برنامه‌ها استفاده شود و همچنین خانواده شهدا تیز باید در این برنامه‌ها حضور پررنگ داشته باشند و از ظرفیت آنان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجرای این برنامه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان داده می‌شود، افزود: برای اجرای یک جشن باشکوه و همه دستگاه‌های اجرایی باید پای کار باشند و علاوه بر این موضوع باید از ظرفیت مردم نیز در این برنامه‌ها استفاده شود.

فرماندار ابهر با پرداختن به این موضوع که دهه فجر یکی از بزرگ‌ترین و پراهمیت‌ترین مناسبت‌ها کشورمان شمار می‌رود، ادامه داد: با توجه به همین موضوع تمامی دستگاه‌های اجرایی علاوه بر برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های مختلف باید تلاش کنند که عملکرد‌های خود را با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها به مردم ارائه کنند.

ذوالقدر با یادآوری اینکه امید آفرینی و تبیین دستاورد‌ها از برنامه‌های اصلی دهه فجر در ابهر است، افزود: با تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی علاوه بر امیدآفرینی، زمینه حضور پرشور مردم در انتخابات را فراهم کنیم، زیرا دشمنان کشورمان در حال ناامیدی و مأیوس کردن مردم به خصوص نسل جدید از انقلاب هستند.

وی با توضیح اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز جز اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر است، خاطر نشان کرد: مردم همیشه قدرت خودشان را با حضور در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی به دشمنان نشان داده‌اند و امسال نیز با حضور پرشور و گسترده در برنامه‌های این دهه به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن یکبار دیگر قدرت خودشان را به نمایش خواهند گذاشت.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار