مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی گفت: در حال حاضر ۸۲ پروژه با ۳۵۲ کلاس درس در دست اجرا است که تا کنون ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ 04 February 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، امین فلاح کوشکی، مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی اظهارکرد: در حال حاضر ۸۲ پروژه با ۳۵۲ کلاس درس در دست اجرا است که تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی گفت: طی سال جاری ۱۹ پروژه جدید از محل اعتبارات استانی آغاز شده است.

مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان‌شمالی افزود: اعتبارات استانی تخصیص یافته برای این سازمان طی سال گذشته ۴۷ میلیارد بوده که امسال این رقم با رشد ۵۰ درصدی به ۹۲ میلیارد تومان رسیده است.

فلاح ادامه داد: علاوه بر این رقم، اعتبار سفر مقام معظم رهبری نیز با رشد دو برابری در مقایسه با سال گذشته از ۴۶ ملیارد تومان به ۹۷ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی تاکیدکرد: در سال تحصیلی جاری نیز ۱۰ پروژه جدید از محل ابلاغ سفر رهبری آغاز به‌کار کرده‌اند.

این مقام مسئول بیان داشت: براساس تعهد خیران مدرسه‌ساز نیز تاکنون ۲۱ تعهد با ۸۲ میلیارد تومان اعتبار با زیربنای ۱۴ هزار مترمربع در دست اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس باتوجه‌به اهمیت موضوع مدارس دو نوبته به خصوص تمرکز آن‌ها در مرکز خراسان‌شمالی با احداث پروژه‌های جدید تعداد آن‌ها دربجنورد به ۱۰۶ مورد کاهش پیدا کرده است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار