خراسان شمالی فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سه نفر سارق سابقه دار و یک مالخر با کشف ۱۰ فقره سرقت کابل های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 13 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سرهنگ محمد روهنا اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد سیم و کابل‌های مخابرات و قطعی تلفن و اینترنت در سطح شهرستان اسفراین، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی و دستگیری یک نفر مالخر سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه مالخر، ۱۵ کیلوگرم سیم و کابل‌های سوخته مخابراتی کشف و ضبط شد.

وی در ادامه افزود: مأموران در بازجویی‌های به عمل آمده موفق به شناسایی سه سارق سابقه دار سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان شدند که با سرعت عمل ماموران در چند عملیات جداگانه، سارقان در محل پاتوقشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ روهنا با بیان اینکه متهمان تاکنون به ۱۰ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کرده اند، تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضایی، اموال مکشوفه تحویل نماینده اداره مخابرات شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و سپس روانه زندان شدند، خاطرنشان کرد: پلیس در برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و از شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه افراد و موارد مشکوک، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار