استاندار خراسان شمالی از آمادگی کامل این استان برای برگزاری انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ 19 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد در شورای اداری خراسان شمالی که ۳۰ بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات مهم‌ترین رویداد سال جاری است که آثار داخلی و خارجی داشته و مردم سالاری دینی را به دنبال دارد.

وی افزود: خروش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن چراغ سبزی بود برای برگزاری انتخابات در استان و کشور و این رویداد فرصتی برای ادامه مسیر مردمی سازی نظام است.

وی ادامه داد: اتفاقات بسیار مثبتی در خراسان شمالی رخ داده و همین اقدامات سبب شده است تا در دهه فجر امسال ۱۷ هزار میلیارد تومان عنوان پروژه داشته باشیم که شامل ۹۰۰ پروژه افتتاحی و ۱۰۰ پروژه کلنگ زنی می‌شود.

حسین نژاد بیان کرد: در سراسر استان به زیرساخت‌ها توجه ویژه شد و ضریب نفوذ گاز به ۱۰۰ رسیده و برای علاج بخشی سد بیدواز ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی تاکید کرد: برای سد گلمندره نیز ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار گذاشته شد و به مرحله آبگیری رسید که از جاری شدن سیل‌های ویرانگر به ویژه در زمستان جلوگیری شد.

به گفته وی همچنین استان خراسان شمالی در رتبه ۱۰ کشور در حوزه نهضت ملی مسکن قرار دارد که ۲۴ هزار واحد در حال ساخت است و ۲۰۰۰ واحد نیز به زودی افتتاح می‌شود.

استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: به برکت این دولت دو شهرستان جدید نیز در خراسان شمالی تاسیس شد که ضرورت دارد تا ادارات کل و مدیران برای استقرار دستگاه‌های دولتی در آن‌ها بیشتر تلاش کنند.

حسین نژاد به تعاملات استان با کشور ترکمنستان نیز اشاره کرد و گفت: مراودات خود با کشور ترکمنستان را حفظ کردیم و برای نخستین بار، استاندار خراسان شمالی به عضویت در کمیسیون مشترک دو کشور درآمده است که از این ظرفیت برای فعال شدن گذر مرزی و بازارچه مرزی استفاده می‌کنیم.

در این جلسه مدیران کل جدید استان در ادارات کل ثبت اسناد و املاک، هواشناسی، تعزیرات حکومتی و شرکت پست معارفه شدند.

گفتنی است، فرمانداران برتر استان در شاخص عملکردی و همچنین مدیران دستگاه‌های برتر در قالب هفتمین اجلاس استانی نماز تقدیر و تجلیل شدند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار