مأموران انتظامی در قزوین ۲ نفر سارق حرفه‌ای باطری خودرو را با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در محمدیه دستگیر کردند، حدود ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه و ۵۵۰ گرم مواد منفجره در قزوین را کشف و عاملان بی‌نظمی و نزاع در خیابان تبریز را نیز دستگیر کردند.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 19 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ داود عبدالمالکی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهر محمدیه و حومه، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان البرز قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: مأموران انتظامی بخش محمدیه در شهرستان البرز، با اشراف اطلاعاتی ۲ نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی، در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات به عمل آمده سارقان به ۲۰ فقره سرقت باطری خودرو اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۵ هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سرهنگ بیژن خدایی عنوان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و فروش مواد محترقه غیر مجاز و خطرناک توسط فردی در یکی از محلات شهر قزوین، رسیدگی به موضوع در دستور کار اطلاعاتی مأموران کلانتری ۱۱ مدرس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: مأموران با اشراف اطلاعاتی و اقداماتی هوشمندانه، ضمن شناسایی مغازه متهم، با هماهنگی مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از این مکان تعداد ۴ هزار و ۹۲۲ عدد انواع مواد محترقه و ۵۵۰ گرم اکلیل سرنج که از مواد اولیه ساخت نارجک دستی به حساب می‌آید، را کشف کردند.

وی تصریح کرد: در این عملیات یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

خدایی از والدین درخواست کرد: کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌های احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند و در صورت داشتن هر گونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری مواد محترقه، در اسرع وقت مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

عاملان بی‌نظمی و نزاع در خیابان تبریز دستگیر شدند

خدایی در ادامه بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره نزاع خیابانی بین تعدادی از اوباش در خیابان تبریز، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین افزود: با حضور مأموران در محل حادثه و در بررسی‌های دقیق مشخص شد تعدادی از اوباش با استفاده از چوب و چماق با یکدیگر درگیر شده‌اند که با حضور عوامل گشت انتظامی، نزاع خاتمه یافت.

وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر از این اوباش، تصریح کرد: با تکمیل پرونده این افراد برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

خدایی یادآور شد: پلیس به هیچ وجه اجازه جولان به عاملان بی‌نظمی و مخلان امنیت و به خطر انداختن امنیت مردم را نخواهد داد و برخورد پلیس با این افراد سخت و پشیمان‌کننده خواهد بود.
منبع/ایسنا

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار