رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف بیش از ۲۴ هزار قلم انواع دارو و مکمل‌های دارویی و ۱۲۳ عدد لوازم آرایشی بهداشتی غیر مجاز قاچاق از یک واحد مسکونی در شهر قزوین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۴ 05 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان‌راد اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش دارو‌های مکمل در یکی از واحد‌های مسکونی شهر قزوین، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی قضایی در اقدامی غافلگیرانه به محل شناسایی شده اعزام شدند و در بازرسی از آن ۲۴ هزار و ۴۰۱ قلم انواع دارو و مکمل‌های دارویی و ۱۲۳ عدد لوازم آرایشی بهداشتی غیرمجاز قاچاق کشف کرده و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان با بیان اینکه ارزش ریالی اقلام کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ‌بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، حاجیان‌راد خاطرنشان کرد: سلامتی مردم خط قرمز پلیس است و مجموعه انتظامی فعالیت سوداگران بازار دارو را رصد کرده و با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار