مربی هاکی بانوان استان قزوین گفت: با توجه به دستاورد‌های چشمگیر هاکی بانوان در استان قزوین، نیازمند توجه بیشتر مسئولان به این رشته ورزشی هستیم.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷ 09 March 2024

به گزارش تابناک قزوین، مبینا قهرمانی با اشاره به عملکرد و استعداد‌های تیم هاکی بانوان استان قزوین اظهار کرد: در حال حاضر ۱۵ نفر در تیم هاکی بانوان قزوین فعالیت دارند که با توجه به این تعداد اندک دستاورد‌های خوبی داشته‌اند.

قهرمانی که در دوره‌های زمانی مختلف به عنوان مربی به اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور دعوت شده است، ادامه داد: در حال حاضر سه بازیکن خانم از قزوین به اردوی تیم ملی زیر ١۶ سال دعوت شده‌اند که این امر نشان از کیفیت بازیکنان قزوینی دارد.

وی گفت: در استان قزوین زمین اختصاص برای هاکی نداریم، علاقه‌مندان به این رشته ورزشی تنها در یک سالن و تنها در روز‌های پنجشنبه و جمعه با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند تمرین می‌کنند که این امر نیاز به اصلاح و یا در اختیار قرار دادن زمان بیشتر و یا سالن در سانس‌های متنوع‌تری دارد.

این فعال رشته هاکی خاطرنشان کرد: در استان قزوین هیئت هاکی داریم که در حال حاضر هزینه سانس‌های سالن را پرداخت می‌کنند و یکی از برنامه‌های مد نظر این هیئت استعدادیابی در زمینه هاکی است که احتمالاً تابستان سال آینده رقم خواهد خورد.

وی افزود: با امکاناتی که در حال حاضر داریم امکان افزایش بازیکن هاکی وجود ندارد، اما اگر طبق قول‌های داده شده امکانات بیشتری در اختیار ما قرار بگیرد می‌توانیم عضوگیری و استعدادیابی داشته باشیم، تعداد مقام‌های کسب شده و حضور اعضا در اردو‌های متعدد تیم ملی نشان می‌دهد که ما در زمینه آموزش موفق عمل کرده‌ایم.

مربی تیم هاکی بانوان استان قزوین با اشاره به این موضوع که هاکی می‌تواند آینده درخشانی در استان قزوین داشته باشد، اظهار کرد: حمایت از جانب اداره کل ورزش و جوانان و هیئت هاکی می‌تواند در کوتاه مدت رشد قابل توجهی را در این رشته رقم بزند و ما امیدواریم که با توجه به دستاورد‌های اعضا این اتفاق رقم بخورد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار