رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ماهنشان از شروع عملیات خاکبرداری چهار نقطه حادثه‌خیز در محور روستایی تقی‌کندی - زنگین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۰۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۴ 30 March 2024

به گزارش تابناک زنجان، محمد جعفری امروز (شنبه ۱۱ فروردین ماه) در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد اداره‌کل ماه‌نشان طی سال گذشته، اظهار کرد: در طول این مدت بهسازی و روکش آسفالت ۴۱ کیلومتر از محور‌های اصلی و روستایی شهرستان ماهنشان انجام و برنامه‌ریزی برای پروژه‌های جدید نیز برای سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تنقیه و لایروبی ۲۳ دستگاه پل، ۲۲۰۰ تن لکه‌گیری و چاله‌پرکنی، تیغ‌زنی و تسطیح محور‌ها به طول ۲۸۰ کیلومتر و ۱۲۵ کیلومتر خط‌کشی، به عنوان بخشی دیگری از اقدامات ۱۲ ماهه در حوزه راهداری برشمرد.

جعفری عنوان کرد: خاک‌برداری چهار نقطه حادثه‌خیز، از محور تقی‌کندی - زنگین جهت افزایش دید، تعریض و شانه‌سازی مسیر با استفاده از ظرفیت معادن واقع در محور فوق، بخش دیگری از این اقدامات در آغاز سال جدید است که در مدت زمان ۲ هفته به پایان خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به عملکرد این اداره در حوزه حمل و نقل، خاطرنشان کرد: شدیدترین پایش شبانه‌روزی در سال‌های اخیر، با همکاری پلیس‌راه دندی - زنجان در حوزه کنترل‌های مربوط به کامیون‌های معادن طی ۱۸ ماه اخیر صورت گرفت و متخلفان به کمیسیون‌های مربوطه معرفی شدند که این اقدامات منتهی به احیای قوانین بر زمین مانده حوزه معادن از سوی متولیان آن در سایر نهاد‌ها شد.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار