با گذشت بیش از دو سال از عمر دولت روحانی و تلاشهای پیدا و پنهان برخی برای تغییر فرماندار احمدی نژادی نوشهر نخستین فرماندار دولت یازدهم در شهر بندری غرب مازندران صبح فردا معارفه می‌شود.
کد خبر: ۱۳۲۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۹ 20 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، مجموعه مدیریتی استانداری مازندران یا بهتر بگوییم شخص ربیع فلاح با تغییراتی که در روزها و هفته های اخیر پس از اربعین انجام داد گویا دست به نوعی رنسانس مدیریتی زده است تا با شخم زدن باغچه مدیریتی مازندران بذر اعتدال از نوع دولت یازدهم را در نخستین استان وزیر پرور احمدی نژاد بکارد.
او پس از تغییرات حاشیه دار در بدنه استانداری به ویژه برکناری ناگهانی حسن‎نژاد فرمانداران زیادی را جابجا کرد تا امروز پس از تغییر فرمانداران کلاردشت، بهشهر، ساری، فریدونکنار، جویبار و سوادکوه و تغییر دو مدیرکل دیگر نوبت به برداشته شدن آخرین فرماندار یادآور دولت مهرورزان برسد، هرچند برخی مدیران کل دولت دهم اکنون در پست فرمانداری حضور دارند.
قمی اویلی در حالی کرسی فرمانداری بندر بزرگ غرب مازندران را تحویل می دهد که از استانداری مازندران یک اصلاح طلب میانه رو از جنس دانشگاه و با سابقه قابل توجه کار سیاسی در حالی جاگزین قمی میشود که همانند رئیس جدید دانشگاه مازندران سابقه عضویت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال‎های اولیه انقلاب نیز دارد.
علی شادمان تا امروز مدیرکل اجتماعی استانداری بود، وی سمتهایی مانند مدیرکل امور اتباع خارجی و دبیری شورای تامین استان را نیز در گذشته تجربه کرده است.
استاندار مازندران در روزهای گذشته از تغییر دو فرماندار دیگر در استان خبر داده بود اما پس از آن تا امروز با تغییر سه فرماندار در جویبار، سوادکوه و بهشهر و فردا هم در نوشهر به نوعی چهار تغییر را ایجاد کرده است.
مراسم معارفه فرماندار جدید و تکریم فرماندار سابق نوشهر فردا راس ساعت 8:30 در محل فرمانداری نوشهر با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار