نماینده ولی فقیه در مازندران بینش توحیدی و نظم را ویژگی پلیس اسلامی دانست و گفت: نیروی انتظامی توحیدی و اعتقادی است و با پلیس سایر کشورها تمایز دارد.
کد خبر: ۱۵۱۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 26 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، آیت الله نورالله طبرسی در همایش عمومی کوپ در ساری، امنیت را مهمترین نیاز جامعه برشمرد و گفت: امروز نیروی انتظامی توحیدی و اعتقادی است و با پلیس سایر کشورها تمایز دارد.

وی برلزوم آمادگی کامل نیروی انتظامی برای برقراری انتخابات و سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: ایران اسلامی در میان جنگ و آدم کشی از امنیت پایدار برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با عنوان اینکه از امنیت پایدار در حوزه سیاسی و اجتناعی برخورداریم، گفت: انشالله با اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی به امنیت اقتصادی دست می یابیم.

آیت الله طبرسی با اظهار اینکه پلیس در زمان قبل انقلاب بیگانه بود، گفت: اکنون نیروی انتظامی یگانه است و با مردم تعامل دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اقدامات ناجا در مازندران گفت: تحول اساسی در حوزه انتظامی استان ایجاد شده است و میدان نفوذ از اراذل و اوباش گرفته شده است.

وی در بخشی از سخنانش با اشاره به انتقاد رییس شورای نگهبان از افزایش داوطلبان انتخابات گفت: امنیت انتخابات از جمله وظایف نیروی انتظامی است زیرا دشمن درصدد ایجاد اختلال خواهدبود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار