رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهشهر گفت: 831کیلوگرم مواد غذایی فاسد و از تاریخ گذشته ایام نوروز در بهشهر کشف و معدوم شد.
کد خبر: ۲۰۶۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 04 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی صالح طبری در اولین جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر با بیان اینکه در ایام تعطیلات نوروز امسال بیش از 15 هزار بیمار در بیمارستان ها و مراکز درمانی شهرستان ویزیت شدند، اظهار کرد: 11900 مورد ویزیت بیمار در بیمارستان های دولتی شهرستان انجام شد و نیز 3828 مورد در مراکز روستایی و شبانه روزی ویزیت شدند.

وی افزود: از 27 اسفند تا 13 فروردین 225 مورد بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی شامل 213 مورد از رستوران ها و 12 مورد اماکن عمومی انجام شد که 831 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و از تاریخ گذشته کشف و معدوم شد.

صالح طبری خاطرنشان کرد: نظام سلامت در تمام طول سال در چند حوزه ارائه خدمت می دهد که در نوروز امسال نیز علاوه بر مردم شهرستان به مسافران و گردشگران نیز خدمات ارائه شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بهشهر با بیان اینکه اورژانس 115 شهرستان 320 مورد اعزام داشت که 99 مورد آن تصادفی بودند که 88 مورد در بیمارستان امام بهشهر بستری شدند، گفت: در ایام نوروز خوشبختانه هیچ مورد تصادف منجربه فوت در شهرستان رخ نداد.

صالح طبری با اعلام اینکه در ایام تعطیلات نوروز 3140 روز تخت بستری در بیمارستان های دولتی استفاده و 248 مورد جراحی اورژانسی انجام شد، گفت: در این ایام خدمات بستری 56 مورد مادر باردار پرخطر انجام شد که خوشبختانه با انجام اقدامات لازم از مرز خطر عبور کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار