مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1394 مصرف برق در این استان حدود هفت و نیم درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۲۱۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳ 13 April 2016
به نقل از روابط عمومی شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد داود راهزادی روز چهارشنبه در نشست كمیته كاهش پیك سایی تابستان 95 در یاسوج افزود: درصد رشد مصرف انرژی برق در مجموع هشت شهرستان كهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته هفت و نیم درصد را نشان می دهد.
وی پرمصرف ترین شهرستان های كهگیلویه و بویراحمد را به ترتیب شهرستان های بهمئی ، لنده و كهگیلویه عنوان كرد.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد افزود: گرمای شدید و استفاده از وسایل جدید خنك كننده در فصل تابستان مهمترین دلایل افزایش مصرف انرژی در این استان طی سال گذشته بوده است ..
راهزادی، سهم كهگیلویه و بویراحمد در كاهش پیك بار انرژی امسال در این استان را 20 مگاوات برشمرد.
وی گفت: میزان پیك سایی در مجموع كشور سه هزار مگاوات است و ما در كهگیلویه و بویراحمد باید تمام تلاش مان را برای كاهش مصرف انرژی بكار بگیریم.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد، تعداد مشتركان برق در این استان را 226 هزار و 258 مشترك تا پایان سال 94 برشمرد.
راهزادی افزود: بیشترین مشتركین برق در كهگیلویه و بویراحمد مربوط به شهرستان های بویراحمد ، كهگیلویه و گچساران به ترتیب با تعداد 90 هزار ، 42 هزار و 41 هزار مشترك است .
وی تعداد فیدرهای فشار متوسط در كهگیلویه و بویراحمد را 53 فیدر ذكر و یادآورشد: طول فیدرهای فشار متوسط و ضعیف نیز به ترتیب چهار و 700 كیلومتر و 3 هزار و 300 كیلومتر است.
مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق كهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های متنوعی برای كاهش مصرف انرژی در این استان تدوین شده و اجرایی خواهند شد.
راهزادی از مشتركان برق در كهگیلویه و بویراحمد خواست همكاری های لازم را با مجموعه این شركت برای كاهش مصرف انرژی انجام دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار