کد خبر: ۷۱۳۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ 10 February 2019
صحبت های شدید و جنجالی حسن عباسی در کرج بر علیه علی لاریجانی ، محمد جواد ظریف و حسن روحانی
  • حالا که دارید می لرزید برید به جهنم
  • آقایان روحانی، لاریجانی، مطهری و ظریف اگر بعد از پایان مسئولیت به جامعه بروید، مردم به صورت شما تف می‌اندازند.

تاریخ این سخنرانی 97/11/16 بوده است.

حسن عباسیبه گزارش «انتخاب»، حسن عباسی با اشاره به لغو سخنرانی رئیس مجلس در کرج به مناسبت سالگرد انقلاب گفت: ملت رشید کرج در یک حرکت انقلابی، طوماری را امضا کرد که یکی از بانیان برجام را از سخنرانی در سالگرد انقلاب در کرج محروم کردند. از جریانات دانشجویی که پیشتاز بودند، قدردانی میکنم. از امام جمعه محترم کرج که از این موضع جوانان انقلابی حمایت کردند، تقدیر می کنم.

وی در ادامه خطاب به سران ارشد کشور اظهار داشت: اقای لاریجانی، شخص علی مطهری، حسن روحانی و ظریف، چهار روز دیگر که مسئولیت تان در کشور تمام شود، اگر پایتان را در مسجد یا جامعه بگذارید، به خاطر اینکه از بانیان برجام بوده اید، مردم به صورت شما تف می اندازند.

عباسی ضمن انتقاد از واکنش ها به خبر لغو سخنرانی لاریجانی افزود: شنیدم که برخی از نمایندگان مجلس نسبت به موضع مردم البرز بیانیه صادر کدند. شما سال دیگر در انتخابات میخواهید شرکت کنید، شما محکومید که در این مجلس شرکت کردید و سکوت کردنید و امریکا برجام را پاره کرد و اروپا با سازوکار جدید مالی ملت را مقابل پدیده ای به ام نفت در برابر غذا قرار داد.

وی ادامه داد: آقای لاریجانی و نمایندگانی که امروز بیانیه داده اید، دیدید که پریروز ظریف با چه حرارتی علیه امریکا سخن گفت. انگار رسایی، حیسن شریعتمداری و این بچه های انقلابی بودند. اقای لاریجانی! دلواپس شدید که یک دلواپسی مثل ظریف در مجلس بگوید امریکا قابل اعتماد نیست.

عباسی در ادامه اظهارات خود گفت: مگر اقای لاریجانی، اقای ظریف، وقتی می گفتیم امریکا قابل اعتماد نیست، روحانی نمیگفت «تا میخواهیم تعامل کنیم، گروهی تعامل ستیز می لرزند، اگر سردتان است، برید به جهنم.» آقای حسن روحانی، اقای جواد ظریف و اقای علی لاریجانی برید به جهنم حالا که دارید می لرزید.

برچسب ها: حسن عباسی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
یک انقلابی دهه هفتادب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
درود بر استاد حسن عباسی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
وقتی رییس جمهور بخودش اجازه میدهد که به منتقدان و مردم توهین کند و صدای اعتراض هیچ رسانه ای و مسئولی در نمیاد حالا هم اون رسانه ها لطف کنند سکوت کنند و توهین ی حسن عباسی رو هم نادیده بگیرند
توقعی که مردم از رییس جمهور دارن بیشتر از مقامات و افراد دیگر است اگر توهین بد است برای همه بد است توهینی که از زبان رییس جمهور بیرون بیاد بسیار بدتر از توهین دیگران است
اگر توهین ی عباسی محکوم است توهین ی روحانی به منتقدان هم محکوم است منتها برخی ها با جناح بازی و جناحگرایی توهین ی روحانی رو نادیده گرفتند و توهین ی عباسی رو بزرگش میکنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۳
فقر و بیکاری با این حرفهای یه من یه غاز حل نمی شود اگر دلت به حال مردم سوخت و به نفع مردم درمانده حرفی زدی مهم است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
دولت روحانی‌‌=====حافظ منافع امریکا و اروپا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار